شاختار 2 – دورتموند2؛هوملس دلاور دونتسک


Shakhtar Donetsk v Borussia Dortmund: Luiz Adriano & Mats Hummels

سایت گل – بروسیا دورتموند گام خوبی به سمت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برداشت. آنها در خانه شاختار دونتسک سخت‌کوش در ورزشگاه دونباس آره‌نا به تساوی دو بر دو رسیدند.

دورتموند بازی را بهتر آغاز کرد و یاکوب بلاشچیکوفسکی چند بار روی دروازه حریف خطرساز شد که یکی از آنها روی ضربه‌ای برگردان بود.

شاختار دل به ضدحملات بسته بود و در دقیقه 31 هم به گل رسید. فلیپه سانتانا خطای بدی روی لوییز آدریانو در فاصله 20 متری دروازه انجام داد و داریو سرنا ضربه ایستگاهی حاصل را به گوشه بالای دروازه حریف زد.


دورتموند شدت حملات را بیشتر کرد و در دقیقه 41 بازی را به تساوی کشاند. سانتر ماریو گوتزه از سمت راست با کنترل روبرت لواندوفسکی همراه شد که دو مدافع حریف را از جریان بازی خارج کرد و توپ را به گوشه دروازه رساند.

لحظاتی بعد رومن وایدنفلر به اشتباه توپ را تقدیم به لوییز آدریانو کرد. او آن را به الکس تکسیرا سپرد و در نهایت مارسل شلمتزر ضربه تکسیرا را از روی خط برگرداند.

داگلاس کاستا در دقیقه 68 گل دوم شاختار را زد. متس هوملس روی پاسی بلند دچار اشتباه شد و داگلاس کاستا توپ را با اشتباه هوملس گرفت و آن را با پای چپ وارد دروازه وایدنفلر کرد.

دو تیم پس از آن موقعیت‌هایی داشتند ولی دورتموند بود که در دقیقه 87 گل می‌زد. مارسل شلمتزر کرنری را روی دروازه ارسال کرد که هوملس با جبران اشتباه خود توانست با ضربه سری قدرتمند دروازه حریف را باز کند و دورتموند را در موقعیت خوبی برای صعود قرار دهد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 26 بهمن 1391 ا 8:13 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.